Åbent hus på Aarhus Universitet, Health

Aarhus Universitet åbner dørene på det sundhedsvidenskabelige hovedområde, Health, for at illustrere, hvordan viden og erhvervsliv kan samarbejde om at udvikle produkter og behandlingstilbud, der kommer borgere og patienter til gode.

Hvad viser den nyeste forskning på sundhedsområdet – og hvordan bliver den viden omsat i hverdagen? Det, og mange andre, spørgsmål kan du få svar på, når Aarhus Universitet, Health holder åbent hus den 29. oktober 2013.

I løbet af dagen kan du blandt andet høre forskere fortælle om de nyeste resultater og deres betydning i behandlingen, besøge informationsstande og møde forskerne i øjenhøjde, få en rundvisning på test- og laboratoriefaciliteter ude i de lokale forskningsmiljøer og høre mere om den værditilvækst, som forskere kan bibringe erhvervslivet.

Aarhus Universitet står bag arrangementet, og alle interesserede er velkomne til at kigge forbi. På hjemmesiden for åbent hus-arrangementet kan du læse mere om selve programmet og tilmelde dig en rundvisning og en session med den engelske organisation Vitae.

Arrangementet foregår tirsdag den 29. oktober 2013 fra kl. 9.00 til 16.00 på Aarhus Universitet, Nordre Ringgade 1, 8000 Aarhus C.