Kom til årsmøde i netværk om personlig medicin

Den 8. november inviterer netværk om personlig medicin til sit andet årsmøde. På programmet er en spændende dag med oplæg fra både danske og internationale topforskere.

Netværk for personlig medicin inviterer til årsmøde d. 8. november 2022. Tilmeldingsfrist er 24. oktober.

Årsmødet i netværk for personlig medicin byder på et bredt program med internationale keynote speakers, poster præsentationer og flashtalks, som alle kommer vidt omkring inden for feltet. Deltagere til årsmødet kan blandt andet se frem til at blive klogere på depressionens genetik, udviklingen af biomarkører i behandling af prostatakræft og udvikling af individuel behandling af immundefekter ved målrettet genkorrektion.

Årsmødet afholdes den 8. november i AIAS og åbnes af prodekan for forskning Hans-Erik Bøtker og formand for netværket og professor ved Institut for Biomedicin Anders Børglum.

Årets keynote speakers er:
- Professor Cecilia Lindgren fra University of Oxford
- Professor Andrew McIntosh fra University of Edinburgh
- Adjunkt ved Oslo Universitet og Leder af Department of Cancer Genetics ved Oslo Universitets Hospital, Therese Sørlie.

Her kan du se det fulde program og du kan stadig nå at tilmelde dig årsmødet frem til mandag den 24. oktober.

Om netværk for personlig medicin:

Netværket er etableret for at støtte den danske og internationale forskning og forskningsbaserede undervisning og understøtte udbredelsen af ny viden til patienter og samfund. Netværket favner bredt over flere fakulteter og Aarhus Universitetshospital samt en række regionale, nationale og internationale initiativer. Medlemmerne af netværket er eksperter indenfor en lang række områder indenfor personlig medicin såsom genetik, molekylær biologi, epidemiologi, etik og lovgivning.

Læs mere på netværkets hjemmeside.

Netværkskoordinator Anja P. Einholm
Aarhus Universitet, Health - Fakultetssekretariatet